03536230023

Notice: Undefined variable: post in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

هزینه جراحی بینی در یزد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 35 میانگین: 3.9]

هزینه جراحی بینی در یزد

جراحی زیبایی بینی یکی از جراحی هایی است که سوالات بسیاری در مورد آن در ذهن شکل می گیرد. پیش از انجام جراحی، اگر ساکن شهر یزد هستید، مطمئناً سوالاتی از این قبیل در ذهنتان شکل خواهد گرفت: بهترین جراح زیبایی بینی در یزد چه کسی است؟ هزینه جراحی زیبایی بینی در یزد چقدر است؟ این ها نمونه ای از مهم ترین سوالاتی است که پیش از جراحی مطرح می شود.  در مطالب قبلی در مورد ویژگی های یک جراح بینی خوب در یزد صحبت کردیم. در این مطلب می خواهیم در مورد هزینه جراحی بینی در یزد صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

هزینه جراحی بینی به چه عواملی بستگی دارد؟

  • یکی از مهم ترین علت هایی که هزینه جراحی بینی هر ساله دچار تغییر می شود، میزان تقاضای بالای مردم برای جراحی زیبایی بینی است که سبب شده هزینه نوسانات را تجربه کند.
  • شهرت پزشک بر میزان هزینه جراحی موثر است؛ جراحانی که معروفیت بیشتری دارند، به طبع هزینه بیشتری را نیز دریافت می کنند.
  • مهارت و تجربه متخصص گوش و حلق و بینی نیز بر هزینه جراحی زیبایی بینی تاثیرگذار است.
  • فرم بینی و نوع آن (گوشتی، استخوانی) بر هزینه عمل جراحی بینی موثر است.
  • میزان مشکلات بینی از جمله انحراف بینی، پولیپ و یا وجود شکستگی بینی بر جراحی زیبایی بینی موثر است.
  • دستمزد دستیاران و هزینه کلینیک نیز بر هزینه جراحی موثر است.

هزینه جراحی بینی گوشتی در یزد

بینی گوشتی یکی از مدل های بینی است که با پوست ضخیم شناخته می شود. این بینی به دلیل سختی عمل و پر ریسک بودن نتیجه جراحی، نیاز به مهارت بالای پزشک دارد و به همین دلیل هزینه جراحی بینی گوشتی نسبت به بینی  استخوانی بیشتر است. وجود انحراف بینی یا پولیپ بینی نیز بر هزینه جراحی بینی می افزاید.

هزینه جراحی بینی استخوانی در یزد

به گفته دکتر محمد حسین برادران فر، متخصص گوش و حلق و بینی در یزد، بینی استخوانی عمل آسانتر و نتیجه زیباتری نسبت به بینی گوشتی دارد. هزینه جراحی بینی استخوانی کمتر از بینی گوشتی است. در این مدل بینی نیز، با معاینه جراح زیبایی بینی و تشخیص وجود انحراف بینی یا پولیپ بینی، بر هزینه جراحی بینی افزوده می شود. انتخاب یک جراح بینی استخوانی خوب نتیجه بسیار خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

با مراجعه به یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب در یزد می توانید از هزینه جراحی زیبایی بینی مطلع شوید.

 

دکتر محمد حسین برادارن فر، متخصص گوش و حلق و بینی، فلوشیپ جراحی آندوسکوپی بینی، سینوس و قاعده جمجمه در یزد هستند شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۲۴۹۹۱۱ (۰۳۵) تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام دکتر برادران فر مراجعه نمایید.

هزینه جراحی بینی ترمیمی در یزد

گاهی پیش می آید که فرد بعد از جراحی متوجه می شود که فرم بینی خود را دوست ندارد یا فرم بینی بعد از مدتی عوض شده و نواقصی در آن مشاهده می شود. در نتیجه تصمیم به جراحی مجدد بینی می گیرد. جراحی ترمیمی بینی اگر توسط همان جراح بینی انجام شود هزینه ای کم تر از زمانی خواهد داشت که توسط جراح جدیدی صورت بگیرد. به دلیل این که جراحی بینی ترمیمی نسبت به جراحی اولیه سختی بیشتری دارد، توصیه می شود که به بهترین جراح بینی مراجعه کنید.

آیا جراحی زیبایی بینی مشمول استفاده از بیمه می شود؟

جراحی زیبایی بینی از آن جایی که جزو جراحی های زیبایی محسوب می شود، بیمه هیچ پوششی برای آن قائل نیست و بیمار باید هزینه را خود پرداخت کند.

 

 

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *