03536230023

بهترین جراح بینی در یزد

بهترین جراح بینی یزد

بینی یکی از مهم ترین اعضای صورت است که تاثیر بسزایی در زیبایی فرد دارد. زمانی که با فردی برای اولین بار دیدار می کنید، بینی شما اولین جز از صورتتان است که به چشم مخاطب می آید. علاوه بر کارکرد زیبایی، بینی نقش بسزایی در حس بویایی فرد دارد و هر گونه اختلال در تنفس نیز می تواند برای فرد مشکلاتی پدید آورد.
خوشبختانه با پیشرفت های روزافزون علم پزشکی، رفع مشکلات زیبایی و همچنین تنفسی بینی از طریق جراحی زیبایی میسر شده است. در ایران، به عنوان پایتخت جراحی بینی دنیا، پزشکان زیبایی حاذقی وجود دارند که با عملکرد خوب خود توانسته اند از سراسر دنیا، مراجعه کننده داشته باشند. اما پزشکانی نیز هستند که در کار خود تجربه و تخصص کافی را ندارند و فرد بعد از عمل با مشکلات بسیار زیادی مواجه می شود.
انتخاب یک جراح بینی خوب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر ساکن شهر یزد هستید و در انتخاب بهترین جراح بینی یزد تردید دارید، در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی ویژگی های یک جراح بینی خوب بپرداریم.

بهترین جراح بینی در یزد

بهترین جراح بینی در یزد

مختصری در مورد جراحی زیبایی بینی

اگرچه نام این عمل، جراحی زیبایی بینی نام گرفته است اما فقط برای زیبایی نیست؛ بسیاری از افراد زمانی که برای جراحی زیبایی بینی مراجعه می کنند، با مشکلاتی نظیر پولیپ بینی، انحراف بینی، شکستگی و سایر مشکلات مشابه مواجهند. به همین دلیل پزشک باید ضمن زیباتر کردن ظاهر بینی، این مشکلات را نیز حل نماید.
به گفته دکتر محمدحسین برادران فر، متخصص گوش و حلق و بینی در یزد، رفع مشکلات تنفسی بینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات تنفسی، برای جراحی زیبایی بینی به یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب مراجعه شود. این متخصص علاوه بر در نظر گرفتن استاندارهای زیبایی شناسی، مانع از مشکلات تنفسی بعد از عمل بینی خواهد شد.
جراحی بینی به دو دسته جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته تقسیم می شود. در روش باز، جراح زیبایی، با ایجاد برش بر روی کلوملا، پوست بینی را به طور کامل بلند کرده و به راحتی جراحی را انجام می دهد. در روش بسته، بدون جدا کردن پوست بینی و از داخل، جراحی صورت می گیرد. انتخاب روش جراحی، بستگی به نظر پزشک دارد.
به طور کلی، شکستگی بینی، انحراف بینی، پولیپ بینی و سایر مشکلات با جراحی زیبایی بینی قابل رفع شدن می باشند.

آنچه بهترین جراحان بینی انجام می دهند

اگر بخواهیم به طور مشخص بیان کنیم که بهترین جراحی بینی در چه فرآیندی انجام می شوند، باید به چند نکته توجه کنیم. اغلب جراحانی که می خواهند نتیجه جرحی را برای مراجعین ملموس تر کرده و با سلیقه آن ها آشنا شوند با استفاده از تهیه عکس سه بعدی از نتیجه بینی به این هدف خواهند رسید.

در حال حاضر بسیاری از پزشکان از این تکنولوژی استفاده کرده و تلاش می کنند قبل از انجام جراحی با در نظر گرفتن سلیقه بیمار نتیجه را برای آن ها به تصویر کشد با این کار تصور بینی جراحی شده شان می تواند آن ها را نسبت به نتیجه آگاه تر کند.

اما قبل از تهبه این عکس لازم است مراجع تحت یک جلسه مشاوره قرار گیرد تا درباره نوع بینی، نوع جراحی و نتیجه آن با پزشک به توافق کامل رسد. در این جلسه پزشک درباره سلامت عمومی بیمار سابقه پزشکی او، بیماری های زمینه ای و مشکلات تنفسی از مراجع سوالاتی را خواهد پرسید.

بنابراین برگزاری این جلسات می تواند در روند جراحی بینی بسیار موثر باشد.

بهترین جراح بینی یزد کیست؟

به طور کلی، برای انتخاب بهترین جراح بینی، باید فاکتورهایی را مدنظر قرار داد تا عمل زیبایی خوبی را تجربه کرد. از میان ویژگی های جراح بینی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مسلط به علم زیبایی روز باشد؛
  • آناتومی صورت و اندازه سایر اجزای صورت بیمار را در نظر بگیرد و تقارن را در صورت بیمار بر هم نزد؛
  • خلاقیت داشته باشد و تکنیک های مناسبی را حین عمل پیاده کند؛
  • عملکرد تنفسی فرد را مدنظر قرار دهد؛
  • اهمیت دادن به ترجیح و سلیقه منطقی بیمار؛
  • اولویت قرار دادن سلامت بیمار؛
  • صبر و حوصله در پاسخگویی به بیمار؛
  • آگاهی دادن به بیمار در مورد مراقبت های قبل و بعد از عمل؛
  • در دسترس بودن بعد از عمل جراحی؛
  • دارا بودن حس مسئولیت پذیری؛
  • دارا بودن تعرفه معقول

چگونه بهترین جراح بینی یزد را انتخاب کنم؟

مهم ترین و اساسی ترین مرحله در جراحی زیبایی بینی انتخاب یک جراح بینی خوب است. خوشبختانه، امروزه اینترنت و شبکه های اجتماعی کار را تا حدی برای بیماران آسان نموده اند. کافی است با بررسی شبکه های اجتماعی، فهرستی از بهترین جراحان زیبایی شهر یزد را تهیه کنید. سپس با مراجعه حضوری به مطب پزشک و بررسی نمونه های حضوری پزشک، از عملکرد پزشک مطمئن شوید. با کمک ویژگی هایی که در بالا برای جراح گوش و حلق و بینی خوب بیان کردیم، می توانید از انتخابتان اطمینان حاصل کنید.
در پایان باید گفت که بینی هم به دلیل جنبه زیبایی و هم به دلیل جنبه تنفسی نقش بسیار مهمی در صورت دارد. با انتخاب یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب می توانید، عمل بینی خوبی را تجربه کنید. اگر ساکن شهر یزد هستید و به دنبال یک جراح زیبایی بینی خوب در شهر یزد هستید، توصیه می کنیم که پیش از جراحی به تحقیق بپردازید و با مراجعه حضوری به مطب پزشک، از عملکرد او مطمئن شوید.

دکتر محمد حسین برادارن فر، متخصص گوش و حلق و بینی، فلوشیپ جراحی آندوسکوپی بینی، سینوس و قاعده جمجمه در یزد هستند شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۲۴۹۹۱۱ (۰۳۵) تماس بگیرید.

سخن پایانی

پیشنهاد می کنیم برای جراحی بینی قبل از اقدام به عمل تمامی توصیه های فوق الذکر را در نظر بگیرید. مشاهده نمونه عمل های جراحی بینی و یا فیلم جراحی بینی می تواند شما را بیشتر با این جراحی آشنا کند. متقاضیان می توانند با سرچ نام پزشک در موتور های جستجو گر و یا پرس و جو درباره پزشکی حاذق بهترین جراحی بینی را انتخاب کنند. اگر شما هم ساکن شهر یزد هستید و تصمیم دارید که عمل جراحی زیبایی بینی انجام دهید، توصیه می کنیم که به بهترین جراح بینی در یزد مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.