03536230023

Notice: Undefined variable: post in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273
دکتر محمد حسین برادران فر / جراحی بینی / جراحی قوز بینی در یزد
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

جراحی قوز بینی در یزد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]

برداشتن قوز بینی در یزد

مقدمه

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد برای جراحی بینی، به خصوص جراحی بینی استخوانی در یزد، به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کنند، برداشتن قوز بینی است. این مشکل در افرادی که بینی استخوانی دارند بسیار مشاهده می شود. قطعاً قوز بینی در ظاهر و چهره فرد از نظر زیبایی تاثیر منفی دارد. در این مطلب تصمیم داریم تا در مورد جراحی قوز بینی در یزد نکاتی را ارائه نماییم. با ما همراه باشید.

جراحی قوز بینی در یزد

علت شکل گیری قوز بینی چیست؟

قوز بینی در اکثر موارد به صورت مادرزادی وجود دارد و فرد به دلیل ژنتیک و فرم بینی مادر و پدر خود، این قوز را روی بینی دارد. اما گاهی این قوز بر اثر ضربه و شکسته شدن استخوان بینی به وجود می آید. در هر دو صورت، با جراحی زیبایی بینی می توان اقدام به رفع قوز بینی کرد.

جراحی برداشتن قوز بینی در یزد

یکی از مهم ترین مشکلات افرادی که دارای بینی استخوانی هستند، داشتن قوز بر روی استخوان بینی است. این قوز ظاهر زیبایی بر روی بینی ندارد و به همین دلیل فرد تصمیم می گیرد تا برای جراحی زیبایی بینی در یزد اقدام کند. خوشبختانه با مراجعه به بهترین متخصص گوش و حلق و بینی یزد می توان برای زیباسازی بینی و رفع قوز بینی اقدام کرد.

نحوه جراحی قوز بینی و برداشتن آن

در عمل بینی برای برداشتن قوز، جراح بینی با برش هایی در قسمت ها مشخص، استخوان بینی را برش می دهد و با فرم دهی بینی بر حسب انواع مختلف بینی، قوز را برمی دارد. در نهایت، پوست بینی را روی استخوان باقی مانده می کشد و قسمت های برش داده شده را بخیه می کند. بعد از بخیه، جراح بینی را پانسمان و گچ می کند تا بینی کاملاً شکل بگیرد.

 

برداشتن قوز بینی چه تاثیر بر چهره دارد؟

همان طور که گفتیم، قوز روی تیغه بینی باعث می شود که زیبایی فرد با مشکل مواجه شود و تناسب در اعضای چهره فرد بر هم بخورد. با برداشتن قوز بینی اجزای دیگر چهره نیز زیباتر نشان داده می شوند و فرد اعتماد به نفس بیشتری خواهد داشت. با برداشتن قوز بینی، سوراخ های بینی نیز فرم بهتری خواهند گرفت و بینی متقارن خواهد شد. علاوه بر این، با رفع قوز بینی، پزشک می تواند روی تیغه بینی نیز فرم بهتری ایجاد کند.

برای رفع کامل قوز بینی و گرفتن بهترین نتیجه در جراحی حتماً به یک جراح بینی خوب در یزد مراجعه کنید تا قوز کاملاً رفع شود و مشکلی برای فرم بینی ایجاد نشود.

 

آیا قوز بینی بعد از عمل برمی گردد؟

شاید بسیاری از افرادی که تصمیم به جراحی قوز بینی دارند، تصور کنند که ممکن است  قوز بینی بعد از عمل بینی برگردد. اما باید گفت با توجه به تکنیک های نوین جراحی، اگر جراحی بینی توسط بهترین دکتر بینی یزد انجام شود، هرگز قوز بینی برنخواهد گشت و فرم بینی برای همیشه ثابت باقی خواهد ماند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تا با بررسی مشکل قوز به جراحی قوز بینی و رفع آن بپردازیم. بسیاری از افرادی که این روزها به مطب متخصص گوش و حلق و بینی در یزد مراجعه می کنند به دلیل داشتن بینی استخوانی با قوز روی بینی است. با مراجعه به بهترین جراح بینی یزد می توانید از نتیجه خوب عمل خود اطمینان حاصل کنید و نگران برگشتن قوز بینی بعد از عمل نباشید.

 

با تشکر از توجه شما
دکتر محمد حسین برادران فر، جراح زیبایی بینی در یزد و متخصص گوش و حلق و بینی
شماره تماس : ۳۶۲۴۹۹۱۱ (۰۳۵) 
برچسب ها:
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *