03536230023

Notice: Undefined variable: post in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273
دکتر محمد حسین برادران فر / مقالات / بهترین جراح بینی استخوانی در یزد
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

بهترین جراح بینی استخوانی در یزد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 3]

بهترین جراح بینی استخوانی در یزد

این روزها زیبایی به یکی از مقولات مهم برای افراد تبدیل شده است. جراحی زیبایی بینی طرفداران بسیاری در ایران و جهان دارد. خوشبختانه در ایران پزشکان زیبایی حاذق و توانمندی وجود دارند و همین امر سبب شده تا بسیاری از افراد از کشورهای دیگر برای جراحی زیبایی بینی به ایران بیایند. اما با این حال هنوز هم بعضی پزشکان هستند که به خوبی از پس این هنر زیباسازی بر نمی آیند. بینی استخوانی یکی از انواع بینی است که جراحی زیبایی در آن نتیجه بسیار خوبی دارد. در این مطلب تصمیم داریم تا به معرفی بهترین جراح زیبایی بینی استخوانی در یزد بپردازیم تا اگر شما هم ساکن شهر یزد هستید، بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

مختصری درباره جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی عملی است که در آن متخصص گوش و حلق و بینی یا جراح زیبایی بینی به رفع نواقص زیبایی بینی و همچنین مشکلات تنفسی می پردازد. این عمل هم در زنان و هم در مردان رایج است. معمولاً پزشکان این عمل را بعد از سن 18 سالگی، یعنی زمانی که تمامی اجزای صورت فرد به طور کامل شکل گرفته اند، توصیه می کنند.

 

انواع بینی

بینی ها بر اساس میزان غضروف و نوع پوست به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند که هر یک ویژگی های متفاوتی دارند.

  1. بینی استخوانی: این نوع بینی از استخوان بیشتری تشکیل شده و استحکام بالایی دارد. این نوع بینی معمولاً دارای قوز یا انحراف نیز می باشد. پوست این نوع بینی نازک است و تغییرات جراحی به خوبی روی آن مشاهده می شود.
  2. بینی گوشتی: ویژگی اصلی بینی گوشتی داشتن نوک پهن، پوست ضخیم و در اکثر موارد ضخیم است. بافت غضروفی در این نوع بینی ضعیف است.

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی

جراحی بینی بستگی زیادی به تجربه و مهارت جراح دارد. اگر بینی استخوانی دارید و برای جراحی از بهترین جراح بینی استخوانی کمک نگرفته باشید، ممکن است از نتایج جراحی رضایت نداشته باشید و در نتیجه دوباره مجبور به جراحی ترمیمی بینی می شوید که علاوه بر هزینه، باید دوباره برای این کار زمان بگذارید و شاید درد بیشتری را تحمل کنید. در نتیجه در انتخاب جراح زیبایی بینی حتماً دقت داشته باشید.

چگونه بهترین جراح بینی استخوانی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی می توانید در موتورهای جستجوی اینترنتی و یا شبکه های اجتماعی پزشکان به جست و جو بپردازید. با دیدن نمونه کارهای آنلاین و تجربه سایر بیماران، لیستی از بهترین جراحان زیبایی بینی تهیه کنید. سپس با مراجعه حضوری به مطب پزشک نمونه کارهای او را به صورت حضوری ببینید و با مشاوره با پزشک از نحوه عمل و هزینه جراحی مطلع شوید.

ویژگی های بهترین جراح بینی استخوانی

  • داشتن کارنامه کاری و تحصیلی درخشان
  • داشتن تخصص و تجربه کافی در جراحی
  • پایبند به اصول اخلاق حرفه ای پزشکی و ارجح شمردن سلامت بیمار
  • خوش رویی و حوصله
  • هزینه بالای جراحی نشان دهنده میزان مهارت پزشک نیست؛ موفق بودن نمونه کارهای حضوری پزشک اهمیت بالایی دارد.
دکتر محمد حسین برادارن فر، متخصص گوش و حلق و بینی، فلوشیپ جراحی آندوسکوپی بینی، سینوس و قاعده جمجمه در یزد هستند شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۲۴۹۹۱۱ (۰۳۵)  تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام دکتر برادران فر مراجعه نمایید.

نکاتی طلایی برای قبل و بعد از جراحی بینی استخوانی

  • حتماً به توصیه های پزشک قبل و بعد از عمل گوش دهید و آن ها را رعایت کنید.
  • قبل از جراحی در مورد انتظارات خود از ظاهر بینی به پزشک توضیح داد.
  • در مورد مدل بینی مدنظرتان اصرار نداشته باشید و در صورتی که پزشک مدل دیگری را توصیه کرد، آن را بپذیرید زیرا پزشک از نظر علم زیبایی شناسی شما را مورد بررسی قرار می دهد.
  • بهترین جراح بینی را انتخاب کنید تا نتیجه خوب بگیرید.
  • بعد از عمل در صورت بروز هر گونه مشکل با پزشک خود مشورت کنید.

 

در پایان باید بگوییم که انتخاب جراح در جراحی زیبایی بینی استخوانی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما هم بینی استخوانی دارید و تصمیم دارید که بینیتان را جراحی کنید، و اگر ساکن شهر یزد هم هستید، توصیه می کنیم که بهترین جراح بینی استخوانی یزد را انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. نزدیک بودن پزشک به محل سکونت اهمیت بسیار زیادی دارد.

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *