03536230023

Notice: Undefined variable: post in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273
دکتر محمد حسین برادران فر / مقالات / جراحی همزمان انحراف بینی و زیبایی در یزد
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

جراحی همزمان انحراف بینی و زیبایی در یزد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]

جراحی همزمان انحراف بینی و زیبایی در یزد

یکی از مشکلات رایج بینی در افراد، مشکل انحراف بینی است. انحراف و کجی بینی باعث بروز مشکلات تنفسی در افراد می شود و می تواند در طولانی مدت باعث بروز سینوزیت و سرماخوردگی مداوم شود. گاهی برخی از افراد ضمن داشتن مشکل انحراف بینی، با مشکل زیبایی نیز مواجهند. این افراد ضمن مراجعه به متخصص گوش و حلق و بینی در یزد اعلام می کنند که تمایل به جراحی زیبایی نیز دارند. آیا امکان جراحی همزمان انحراف بینی و زیبایی وجود دارد؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم.

جراحی همزمان انحراف و زیبایی در یزد

جراحی همزمان انحراف و زیبایی در یزد

انحراف بینی و راه های تشخیص آن

به گفته دکتر محمدحسین برادران فر، متخصص گوش و حلق و بینی در یزد، بینی از تیغه ای تشکیل شده که درست در وسط بینی قرار گرفته است. زمانی که از پایین بینی و از داخل سوراخ ها به آن نگاه می کنیم، این تیغه باید کاملاً صاف باشد. زمانی که این تیغه دارای کجی باشد، گفته می شود که بینی دارای انحراف است. در این صورت تنفس فرد با مشکل مواجه می شود، در هنگام خواب خر و پف می کند، دهان او خشک می شود و یکی از سوراخ های بینی تنگ تر از دیگری می شود. معمولاً این افراد به سینوزیت دچار می شوند و خیلی زود سرما می خورند. بعضی از افراد برای درمان این انحراف به جراح انحراف بینی در یزد مراجعه می کنند اما برخی علاوه بر مشکل تنفسی، از ظاهر بینی خود نیز راضی نیستند. در این افراد، متخصص گوش و حلق و بینی عمل انحراف و زیبایی را همزمان انجام می دهد که به این عمل سپتورینوپلاستی گفته می شود.

آیا عمل همزمان زیبایی بینی و انحراف بینی امکان پذیر است؟

دکتر محمدحسین برادران فر در پاسخ به این سوال می گوید که به طور کلی بهتر است که عمل زیبایی و انحراف همزمان انجام شود. افرادی که یک بار برای جراحی انحراف مراجعه می کنند و در آن لحظه نمی خواهند که عمل زیبایی انجام دهند، اگر بعدها تصمیم به عمل زیبایی بگیرند، کار برای جراح دشوارتر خواهد شد. این امر به دلیل آن است که در طول جراحی انحراف بینی غضروف بیرون آورده می شود و بعدها که قرار است عمل زیبایی انجام شود، در صورت نبود غضروف، جراح مجبور است تا از گوش و یا دنده فرد غضروف لازم را تامین کند.

بهترین جراح زیبایی و انحراف بینی در یزد

عمل همزمان انحراف بینی و جراحی زیبایی (سپتورینوپلاستی) یکی از عمل های سختی است که باید با ظرافت و دقت انجام شود و به همین دلیل به مهارت و تخصص یک جراح گوش و حلق و بینی خوب در یزد نیاز است تا با تبحر خود، علاوه بر رفع مشکل انحراف، زیبایی بینی را نیز بر اساس استانداردهای زیبایی عمل کند. علاوه بر این، حس بویایی فرد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و جراح گوش و حلق و بینی باید با دقت، بدون آسیب زدن به عصب بویایی، جراحی را انجام دهد.

 

دکتر محمد حسین برادارن فر، متخصص گوش و حلق و بینی، فلوشیپ جراحی آندوسکوپی بینی، سینوس و قاعده جمجمه در یزد هستند شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۲۴۹۹۱۱ (۰۳۵) تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام دکتر برادران فر مراجعه نمایید.

 

و کلام آخر این که جراحی همزمان انحراف بینی و زیبایی یکی از عمل های رایجی است که اگر توسط بهترین متخصص گوش و حلق و بینی یزد انجام شود، نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. اگر ساکن شهر یزد هستید و به دنبال بهترین جراح زیبایی بینی یزد می گردید، اینجا را کلیک کنید.

 

 

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *