03536230023

Notice: Undefined variable: post in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273
دکتر محمد حسین برادران فر / مقالات / بهترین جراح بینی طبیعی در یزد
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

بهترین جراح بینی طبیعی در یزد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 2.8]

بهترین جراح بینی طبیعی در یزد

یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در دنیا و در ایران جراحی زیبایی بینی است که هر ساله تعداد بسیاری از افراد برای انجام آن اقدام می کنند. این جراحی در انواع مدل ها، با توجه به سلیقه بیمار و البته نظر متخصص جراحی زیبایی بینی انجام می شود. مدل هایی از جمله جراحی بینی فانتزی، جراحی بینی طبیعی، جراحی بینی نیمه فانتزی. اما زمانی که تصمیم به جراحی می گیرید، شاید این سوال به ذهنتان رسیده باشد که کدام مدل بینی مناسب است؟ اگر ساکن شهر یزد هستید و تصمیم دارید که برای جراحی زیبایی بینی خود به بهترین جراح بینی طبیعی در یزد مراجعه کنید، با ما در این مطلب همراه باشید.

بهترین جراح بینی طبیعی در یزد

انواع مدل های بینی

جراحی زیبایی بینی در مدل های مختلفی انجام می شود که هر یک هم از نظر ظاهری و هم از نظر حس بویایی با هم تفاوت دارند. یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب در یزد با بررسی اجزای صورت مراجعه کننده بهترین مدل را برای او انتخاب می کند.  که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  • مدل بینی طبیعی : این مدل یکی از پرطرفدارترین مدل ها در میان افراد است. این مدل با تیغه صاف و طبیعی و نوک بینی طبیعی شناخته می شود. در این جراحی، متخصص گوش و حلق و بینی با رفع مشکلات و نواقص بینی از جمله قوز بینی، کجی بینی، پهن بودن نوک بینی و … به بهبود ظاهری بینی می پردازد. در این مدل با وجود رفع نواقص، بینی عمل کرده به نظر نمی رسد. یکی از ویژگی های مهم این بینی تنفس خوب بیمار بعد از جراحی است. این مدل معمولاً برای اکثر افراد مناسب است و متخصصان گوش و حلق و بینی به دلیل کارکرد مناسب و طبیعی این مدل را پیشنهاد می دهند.
  • مدل بینی فانتزی : این مدل که به نام مدل بینی عروسکی نیز شناخته می شود، یکی از مدل هایی است که طرفداران خود را دارد. به گفته دکتر محمدحسین برادرانفر، متخصص گوش و حلق و بینی در یزد، از ویژگی های این مدل بینی می توان به قوس زیاد تیغه بینی، کوچک بودن بینی و پره ها و نوک بیش از حد سر بالای آن اشاره کرد. جراحی بینی فانتزی به دلیل مشکلات تنفسی که ممکن است به همراه داشته باشد معمولاً توسط یک جراح گوش و حلق و بینی خوب توصیه نمی شود و اگر بیمار اصرار به این مدل داشته باشد، او را از عوارض آن آگاه می کند.
  • مدل بینی نیمه فانتزی : این مدل بینی مدلی است که هم ویژگی های بینی طبیعی و هم ویژگی های بینی فانتزی را دارد. نوک این بینی کمی به سمت بالا است و قوس کمی نیز روی تیغه آن وجود دارد. اندازه بینی در مدل نیمه فانتزی بیش از حد کوچک نیست اما تیغه و سوراخ ها نسبت به بینی طبیعی کوچک تر و نسبت به بینی فانتزی بزرگتر است. در این نوع بینی تنفس به راحتی بینی طبیعی نیست اما نسبت به بینی فاتزی تنفس بهتری وجود دارد.

به طور کلی اگر تصمیم دارید که یک مدل بینی بدون نقص از نظر ظاهری و تنفسی داشته باشید، حتماً به یک متخصص گوش و حلق و بینی خوب در شهر یزد مراجعه کنید.

دکتر محمد حسین برادارن فر، متخصص گوش و حلق و بینی، فلوشیپ جراحی آندوسکوپی بینی، سینوس و قاعده جمجمه در یزد هستند شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۲۴۹۹۱۱ (۰۳۵) تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام دکتر برادران فر مراجعه نمایید.

جراح بینی طبیعی در یزد

همان طور که اشاره کردیم بینی طبیعی نسبت به سایر مدل ها مزایای بیشتری دارد و از طرفی از نظر ظاهری نیز برای اکثر افراد مناسب است. به همین دلیل، بسیاری از افراد این مدل را برای جراحی انتخاب می کنند. اما نتیجه جراحی تا حد زیادی به میزان مهارت جراح بستگی دارد. گاهی پیش می آید که به دلیل بی تجربگی جراح بینی، فرد از مدل بینی خود بعد از عمل رضایت ندارد و یا به دلیل آسیب به عصب بویایی متاسفانه حس بویایی خود را از دست می دهد. به همین دلیل انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی در یزد از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویژگی های بهترین جراح بینی طبیعی در یزد

پیش از آن که به ویژگی های جراح بینی طبیعی خوب در یزد بپردازیم بهتر است یادآوری کنیم که حتماً پیش از جراحی، به خوبی تحقیق و بررسی انجام دهید و با دیدن نمونه کارهای آنلاین و حضوری جراحی زیبایی بینی، از میزان مهارت و موفقیت او اطمینان حاصل کنید. یک جراح خوب برای مدل بینی طبیعی در یزد باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • مهارت و تجربه بالا
  • علم و تخصص در جراحی گوش و حلق و بینی
  • دقت بالا و ظرافت کاری زیاد
  • داشتن نمونه کارهای موفق زیاد
  • صبر و حوصله در پاسخ به بیمار و آگاه کردن او نسبت به اشتباه هایش
  • متعهد بودن به اخلاق حرفه ای

هزینه جراحی زیبایی بینی طبیعی در یزد

هزینه جراحی زیبایی بینی در یزد به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و با مراجعه حضوری و معاینه پزشک می توان از میزان دقیق آن اطلاع پیدا کرد. به طور کلی عوامل زیر در هزینه جراحی بینی تاثیرگذار است:

  • میزان تخصص و تجربه جراح
  • نوع نواقص بینی و مشکلات آن
  • داروهای مورد استفاده در زمان جراحی
  • هزینه جراح و دستیاران او
  • هزینه بیمارستان یا کلینیکی که جراحی در آن انجام می شود.

 

و سخن آخر این که جراحی بینی طبیعی اگر به درستی و با ظرافت انجام شود، نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت. متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل این که پیش از جراحی به خوبی تحقیق و بررسی انجام نمی دهند، مجبور می شوند تا چند سال بعد از جراحی اولیه به سراغ انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی در یزد بروند. اگر ساکن شهر یزد هستید و تصمیم دارید برای جراحی بینی به بهترین جراح زیبایی بینی طبیعی در یزد مراجعه کنید، می توانید اینجا را کلیک کنید.

 

 

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *