03536230023

Notice: Undefined variable: post in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273
دکتر محمد حسین برادران فر / مقالات / بهترین جراح بینی ترمیمی در یزد
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

بهترین جراح بینی ترمیمی در یزد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 2]

بهترین جراح بینی ترمیمی در یزد

بسیاری از افراد بعد از جراحی زیبایی بینی متوجه می شوند که از ظاهر بینی خود راضی نیستند و یا آن که بعد از جراحی بر اثر حادثه ای بینی شان دچار شکستگی می شوند و فرم اولیه بینی آن ها از بین می رود. در نتیجه تصمیم می گیرند که جراحی بینی ترمیمی یا همان جراحی ثانویه بینی را انجام دهند. اگر ساکن شهر یزد هستید و تصمیم به جراحی ترمیم بینی دارید، در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین جراح بینی ترمیمی در یزد بپردازیم.

علت های انجام جراحی بینی ترمیمی

پیش از آن که به معرفی بهترین جراح بینی ترمیمی در یزد بپردازیم، باید به سراغ مواردی برویم که تصمیم به انجام جراحی دوباره زیبایی بینی می گیرند. به طور کلی، جراحی مجدد زیبایی بینی به دلیل بروز موارد زیر اتفاق می افتد:

  • غیر طبیعی بودن بینی بعد از جراحی زیبایی بینی (تیز شدن بیش از حد)
  • فاصله غیراستاندارد سوراخ های بینی
  • بزرگ باقی ماندن بینی
  • باقی ماندن قوز بینی
  • انحراف و کج شدن تیغه بینی
  • مشکلات تنفسی
  • بد فرم شدن بینی بعد از مدتی

البته بسیاری از این مشکلات با انتخاب بهترین متخصص گوش و حلق و بینی در یزد قابل پیشگیری است و اگر در ابتدا متخصص جراحی زیبایی خوب را انتخاب کنید دیگر مجبور به جراحی ترمیمی نخواهید بود.

روش انجام جراحی بینی ترمیمی

جراحی بینی مانند عمل اولیه بینی به دو روش باز و بسته صورت می گیرد که انتخاب این روش بر عهده متخصص گوش و حلق و بینی است.

چه مدت بعد از انجام جراحی بینی می‌ توان جراحی ترمیمی انجام داد؟

از مهم ترین مواردی که برای جراحی بینی ترمیمی باید در نظر داشته باشید، صبوری بعد از جراحی اولیه است. بینی تا 6 ماه بعد از جراحی هنوز ورم دارد و در برخی افراد این ورم ها ممکن است بیشتر زمان ببرد. در نتیجه بعد از جراحی اولیه باید حداقل 1 سال صبر کنید و سپس به سراغ انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی بروید.

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی ترمیمی در یزد

به گفته دکتر محمدحسین برادران فر، متخصص گوش و حلق و بینی در یزد، جراحی ترمیمی بینی نسبت به جراحی اولیه سخت تر است و این سختی به دلیل ساختار پیچیده بینی است. به همین دلیل باید یک جراح بینی ترمیمی خوب در یزد را برای عمل ترمیمی بینی خود انتخاب کنید.

بهترین جراح بینی ترمیمی در یزد چه کسی است؟

به دلیل اهمیت بالای جراحی ترمیمی بینی، حتماً در انتخاب جراح دقت داشته باشید. پیش از تصمیم، ابتدا به خوبی به کمک جست و جوی ساده در اینترنت و دیدن نمونه کارهای جراح هم به صورت آنلاین و هم از نزدیک ببینید، بهترین جراح بینی ترمیمی را انتخاب کنید.

به طور کلی، ویژگی های یک جراح بینی ترمیمی خوب عبارت است از:

  • توانایی بالا و مهارت زیاد در انجام جراحی ترمیمی
  • دانش و آگاهی کافی
  • داشتن نمونه کارهای موفق در بینی ترمیم
  • ظرافت و دقت در جراحی
  • اولویت قرار دادن سلامت بیمار
  • دادن اطلاعات واقع گرایانه به بیمار
  • صبر و حوصله در پاسخ به سوالات بیمار
دکتر محمد حسین برادارن فر، متخصص گوش و حلق و بینی، فلوشیپ جراحی آندوسکوپی بینی، سینوس و قاعده جمجمه در یزد هستند شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۲۴۹۹۱۱ (۰۳۵) تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام دکتر برادران فر مراجعه نمایید.

جمع بندی

جراحی بینی ترمیمی یکی از سخت ترین روش های جراحی زیبایی بینی است که این امر به دلیل تغییرات بافت بینی در گذشته است. در نتیجه برای موفقیت عمل ترمیم بینی باید حتماً یک متخصص گوش و حلق و بینی ماهر را انتخاب کرد. اگر ساکن شهر یزد هستید و تصمیم دارید که عمل جراحی بینی ترمیمی انجام دهید، اینجا را کلیک کنید.

 

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *