دکتر محمد حسین برادران فر / مقالات / بهترین جراح سر و گردن در یزد

[کل: 2 میانگین: 3.5]

بهترین جراح سر و گردن در یزد

بهترین جراح سر و گردن در یزد کیست؟ چه ملاک هایی را باید در انتخاب پزشک متخصص در این زمینه در نظر گرفت ؟آیا شما هم به دنبال بهترین جراح سر و گردن هستید؟ در ادامه این مطب به بررسی ملاک های انتخاب برای پزشک متخصص در زمینه  جراحی سر و گردن می پردازیم، با ما همراه باشید .

یزد یکی  از شهر های توریست پذیر ایران است که در بحث گردشگری بسیار شناخته شده می باشد، اگر قرار بر این باشد که گردشگری یزد به گردشگری سلامت هم تبدیل شود، آیا ظرفیت کافی دارد؟ آیا می توان بهترین جراح سر و گردن که البته نیاز به تخصص بسیار بالایی دارد را در شهر یزد انتخاب کرد؟

در حقیقت استان یزد به نسبت تهران از نظر پزشکان متخصص از یک سطح برخوردار است. تقریبا رشته ی پزشکی نیست که در یزد وجود نداشته باشد  و از این نظر بسیار قوی می باشد . موضوع  مهم دیگر ظرفیت پذریش در شهر یزد است، که  تعداد تخت های پذیرش هم در بیمارستان های خصوصی و هم دولتی به نسبت جمعیت فوق العاده زیاد است، می توان گفت هیچ استانی به نسبت جمعیتی که دارد تخت خصوصی ندارد در نتیجه این امر، حاکی از آن است که ظرفیت های درمانی بسیاری وجود دارد .پس می توان پزشکان متخصص و با تجربه زیادی را در استان یزد انتخاب کرد .

جراحی توده های سر و گردن

گاهی دیده می شود که دلیل مراجعه به پزشک در برخی از افراد توده های برجسته موجود در نواحی سر و گردن هستند که گاها درد هم دارند . این توده ها تنها همراه با درد نیستند ممکن است فرد علائمی مثل تغییر در تون صدا، گوش درد، بالا آوردن خون و… را نیز تجربه کند . اما توده هایی موجود در سر و گردن به دو دسته توده ای خوش خیم و بدخیم تقسیم می شوند که متناسب با هر کدام از آن ها روش های درمان مختلف وجود دارد .

توده های خوش خیم در سر و گردن

توده های خوش خیم اغلب نیاز به جراحی ندارند و اگر بیمار یک مدت تحت نظر باشد توده ها درمان می شوند. این توده ها اغلب همراه با درد نیستند، تنها ممکن است فرد برجستگی هایی در این نواحی داشته باشد. بیشتر توده های مادرزادی، توده هایی با نوع خوش خیم هستند .

توده های بدخیم سر و گردن

توده های بدخیم  همراه با درد شدید و یا علائمی که در ابتدا بیان شد هستند، فرد با توده ی بدخیم باید هر چه سریعتر برای درمان اقدام کند،در صورت عدم توجه به درمان به موقع مشکلات بسیار جدی با خود دارند . درمان توده های بدخیم سر و گردن اغلب تنها با کمک جراحی انجام می شود .

یک جراح سر و گردن باید بعد از بررسی های لازم با کمک  ابزار های تصویر برداری

دقیق بهترین راهکار درمان توده های سر و گردن را انتخاب کند.

علت بروز توده های سر و گردن

موارد بسیار زیادی وجود دارد  که می تواند سبب بروز توده های سر و گردن شود . از جمله این موارد شامل :

استعمال دخانیات

عوامل ژنتیکی

اعتیاد به الکل

تغذیه نادرست و عدم  مصرف ویتامین های لازم بدن

ایستادن بیش از حد مجاز در نوز آفتاب

ابتلا به برخی از بیماری ها و عدم توجه به درمان آن ها، از جمله بیماری های عفونی همچون سینوس ها، لوزه و…

لازم به ذکر است که اگر برای درمان توده های سر و گردن  در زمان  اولیه  که بیماری پشیرفتی نداشته است مراجعه کنید، درمان در کمترین زمان انجام می شود .

بهترین جراح سر و گردن در یزد

دکتر محمد حسین برادران فر متخصص گوش و حلق و بینی در یزد با توجه به تخصص بالا و تجربه خوبی که در زمینه درمان توده های سر و گردن دارند می توانند به شما در زمیه درمان توده های سر و گردن کمک کنند .

کلام آخر

در آخر می توان گفت، نقش پزشک در نتیجه درمان غیر قابل انکار است، پس بهتر است برای انجام جراحی های خود در انتخاب پزشک متخصص دقت کافی داشته باشید و  پزشک خود را با دیدی باز انخاب کنید . دکتر محمد حسین برادران فر می توانند به شما در زمینه درمان بیماری های مربوط به نواحی گوش، حلق و بینی کمک کنند .