03536230023

Notice: Undefined variable: post in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273

Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /home/drbara/domains/drbaradaranfar.com/public_html/wp-content/themes/Mavaranet/functions.php on line 273
دکتر محمد حسین برادران فر / مقالات / بهترین جراح بینی مردانه در یزد
مدت زمان مطالعه ۶ دقیقه

بهترین جراح بینی مردانه در یزد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 2.5]

بهترین جراح بینی مردانه در یزد

جراحی زیبایی بینی یکی از جراحی هایی است که در دنیا در میان همه افراد علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است. این جراحی اگرچه در میان زنان شایع تر است اما این روزها در میان مردان نیز افزایش داشته است و این دقیقاً موضوعی است که می خواهیم در این مطلب به آن بپردازیم.
مردان زمانی که تصمیم به جراحی بینی می گیرند، دغدغه این را دارند که مبادا بعد از جراحی زیبایی بینی، مدل بینیشان به گونه ای شود که از جذابیت مردانه چهره یشان بکاهد. به همین دلیل تصمیم می گیرند تا برای جراحی، بهترین جراح بینی مردانه را انتخاب کنند. اما ویژگی های بهترین جراح بینی مردانه چیست؟ و چطور می توانیم برای این جراحی زیبایی، پزشکی مناسب را بیابیم؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا به بررسی بیشتر این موضوع بپردازیم.

مشکلات شایع بینی در مردان

مهم ترین مشکلات بینی مردان عبارتند از:
• شکستگی های بینی به دلیل برخوردهای بیشتر
• بزرگ تر بودن نوک بینی و گرد و کروی بودن آن
• داشتن قوز بر روی تیغه بینی
• افتاده بودن نوک بینی
• بزرگ بودن و یا عدم تقارن سوراخ های بینی
• فرورفتگی بیش از حد بینی

انتظارات مردان در جراحی بینی مردانه

مردان معمولاً تصور می کنند که با جراحی زیبایی، بینی کوچک تر می شود، در حالی که پزشک می تواند بدون کوچک تر کردن بینی عیوب آن را برطرف کند. در جراحی بینی مردانه، ظاهر و جذابیت مردانه باید حفظ شود. این کار به کمک رعایت فاصله استاندارد بین بینی و لب انجام می شود. همچنین قوس بینی نباید زیاد باشد و بینی ظاهر طبیعی خود را حفظ کند. ابهت چهره مردانه و هماهنگی میان اجزای صورت باید کاملاً حفظ شود.
به طور کلی، در مردان معمولاً بینی به صورت عروسکی عمل نمی شود و مردانی که بعد از عمل نوک بینی سربالا و مدل عروسکی دارند، از جراحی خود ابراز رضایت نمی کنند.

نقش جراح بینی در جراحی بینی مردان

به گفته دکتر محمد حسین برادران فر، متخصص گوش و حلق و بینی در یزد، جراح خوب برای بینی مردانه باید بتواند در هنگام جراحی، میان مدل زنانه و مردانه تفاوت قائل شود و هر دو جنسیت را به یک شیوه عمل نکند. جراح نقش بسزایی در جراحی بینی ایفا کند. بهترین جراح بینی مردانه پزشکی است که بتواند ضمن حفظ جذابیت ظاهری چهره مردانه و ابهت چهره، بینی را زیبا نماید و آن را با سایر اجزای صورت متناسب کند.

جراحی بینی مردانه باید چگونه باشد؟

میان جراحی زیبایی زنان و مردان تفاوت هایی وجود دارد که یک جراح خوب بینی می تواند این تفاوت ها را به خوبی تشخیص و اعمال کند. به طور کلی، موارد زیر در جراحی بینی مردانه اهمیت دارند.
1. عملکرد تنفسی و خرخر نداشتن در هنگام تنفس در مردان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا مردان نسبت به زنان تحرک و فعالیت بیشتری دارند.
2. زاویه بین لب بالایی و کلوملا (ناحیه پایین تیغه بینی که سوراخ های بینی را از هم جدا می کند) باید بین 90 و حداکثر 100 درجه باشد.
3. در مردان، بینی نباید بیش از اندازه کوچک شود زیرا باعث بروز مشکلات تنفسی و تغییر صدا می شود. علاوه بر این، به دلیل این که اجزای صورت مردانه بزرگ تر از اجزای صورت زنانه هستند، در صورتی که بیش از حد بینی کوچک شود، تناسبی با سایر اجزای چهره نخواهد داشت.
از سوی دیگر، باید توجه داشته باشید که پوست بینی معمولاً مردان ضخیم است و به همین دلیل بعد از جراحی تورم بیشتری نسبت به بینی زنان خواهد داشت.

ویژگی های بهترین جراح بینی مردانه

مردان پیش از جراحی باید حتماً تحقیقات لازم را در مورد انتخاب بهترین جراح بینی مردانه انجام دهند تا بعد از جراحی مجدداً برای عمل ترمیمی بینی اقدام نکنند. بهترین جراح بینی مردانه باید ویژگی های زیر را داشته باشد:
1. به اصول زیبایی شناسی مردانه واقف باشد و چهره مردان را با فاکتورهای زنانه جراحی نکند.
2. انتظارات بیمار را در نظر بگیرد و اگر با اصول زیبایی مردانه در تناقض است، بیمار را از عواقب آن آگاه کند.
3. صبور و باحوصله باشد و به سوالات بیمار پاسخ دهد.
4. پیش و پس از جراحی نکات لازم و ضروری را به بیمار گوشزد کند.
5. به بیمار حس اطمینان بدهد.
6. نمونه کارهای خوبی در جراحی بینی مردانه داشته باشد.
7. با تجربه و حاذق باشد و ابهت چهره مردانه را بعد از عمل حفظ کند.

دکتر محمد حسین برادارن فر، متخصص گوش و حلق و بینی، فلوشیپ جراحی آندوسکوپی بینی، سینوس و قاعده جمجمه در یزد هستند شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۲۴۹۹۱۱ (۰۳۵) تماس بگیرید و یا به آدرس اینستاگرام دکتر برادران فر مراجعه نمایید.

مراقبت های قبل از جراحی زیبایی بینی در مردان

جراحی بینی در مردان نیز مانند جراحی در زنان نیازمند مراقبت هایی پیش از عمل است که عبارتند از:
• سیگار کشیدن در میان مردان شایع تر است. حداقل از 2 هفته پیش از عمل از استعمال دخانیات و مصرف الکل خودداری کنید.
• اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می کنید، حتماً با پزشک در میان بگذارید.
• حداقل 15 ساعت پیش از جراحی از مصرف قرص ها و داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین خودداری کنید. این داروها امکان خونریزی حین عمل را افزایش می دهند.
• شب قبل از عمل غذای سبک بخورید و 8 ساعت پیش از عمل ناشتا باشید.

مراقبت های بعد از جراحی زیبایی بینی در مردان

بعد از جراحی زیبایی بینی، آقایان نیز باید مانند خانم ها مراقبت هایی را انجام دهند که عبارتند از:
• برای کاهش تورم و درد، حداقل تا 24 ساعت بعد از جراحی، از کمپرس یخ بر روی قسمت های متورم صورت استفاده کنید.
• تا زمانی که گچ روی صورت دارید، از شستن صورت یا استحمام خودداری کنید. تنها با یک دستمال مرطوب صورت را پاک کنید.
• حداقل تا 24 ساعت بعد از عمل، از خوردن غذاهای سفت که باعث فشار به عضات صورت می شود، خودداری کنید. بهتر است غذا را به صورت نرم و آبکی میل کنید.
• از مصرف غذاهای شور و پر از ادویه خودداری کنید.
• داروهای تجویز شده را سر ساعت و به دستور پزشک مصرف کنید.
• برای کاهش تورم، در هنگام استراحت و خواب از چند بالش زیر سرتان استفاده کنید تا سر ارتفاع بیشتری نسبت به بدن داشته باشد.
• تا 2 ماه بعد از جراحی از استفاده از عینک طبی و آفتابی خودداری کنید.
• حداقل تا 1 هفته بعد از جراحی، از رفتن به استخر، سونا و جکوزی خودداری کنید.
• از فین کردن خودداری کنید. به کمک سرم شست و شو، بینی خود را شست و شو دهید.

در پایان باید گفت که عمل جراحی بینی مردانه اگر با رعایت فاکتورهای زیبایی شناسی و توسط یک جراحی خوب بینی مردانه انجام شود، می تواند نتایج بسیار خوبی هم در زیبایی ظاهری شما ایجاد کند و هم به بهبود تنفستان کمک نماید. اگر ساکن شهر یزد هستید و به دنبال بهترین جراح بینی مردانه در یزد می باشید، توصیه می کنیم که حتماً پیش از جراحی با مراجعه به مطب جراح نمونه کارهای او را به صورت حضوری ببینید تا از تجربه پزشک اطمینان حاصل کنید.

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *